sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Shotti: I miss you ♥

Heips!!

Kuvasin nyt yhdelle ihanalle ystävälleni, johon voin aina luottaa, omistus shotin. GoSussa tämä kysyinen malli on millaliin . Hän on aivan ihana! Pululle voi aina kertoa kaiken! 

Pulu, sä oot ihana. Mä voin 100% luottaa suhun. Toivottavasti sä luotat muhun. Oon onnellinen kun löysin sut. Susta mä saan uutta voimaa jatkaa, kun mulla on vaikeeta. En koskaan voisi luopua susta sillä sun laista ystävää on vaikea löytää.

// Ei, tuolla tekstilla en TODELLAKAAN hylkää muita ihania ystäviäni, sillä heillekkin aijon joskus tehdä tälläiset!!

Anteeksi todella paljon, picmonkey pilas laadun >.<

           
                                                 Tämä biisi on omistettu Pululle! ♥
                                                 Laitathan soimaan!

















 

                      Kiitos! nwn ♥ Tykkäsin itte ainakin vähän noista valoista :--)

                              ________________________________________

                   Oon sunnuntaista keskiviikkoon kaverilla, joten sillon ei tuu
                   postauksia >< Mutta.. kaverilla on nukke ja taidetaan me ku-
                   vata Rinaa ja Kikiä. Malttakaahan odottaa :--)

1 kommentti:

Kommentit tekevät iloisiksi! c: <3