torstai 23. elokuuta 2012

Rina / 4 -- PÄÄTÖSOSA !

Heips !

Lupasin teille Rinan päätösosan ja tässä se nyt on nwn.
En jaksa enempää pölöttää (:




                           Rina: LYN ! Kuuletko minua ?
 

                    Lyn: Oi, tottakai. Mutta Rina, ME SELVISIMME !
 

                           Rina: Me.. selvisimme ? Siis olenk...
 

                     Lyn: Kyllä, Rina. Olemme nyt turvassa ja...
 

                           Rina: Oh, olenko siis vapaa ja ? * pudottaa korun hämmästyneenä *
                          

                            Lyn: Nyt sinun ei enää tarvitse pelätä mitään ~
 

                          Rina: Aaahhh... * kaatuu maahan makaamaan *
 

                           Lyn: Mutta nyt, minun on mentävä. Näkemiin, Rosalie ~
 

                             Rina: Kiitos, Lyn. KAIKESTA ! ♥
 

                       Lyn: Näkemiin, Rina. Ehkä tapaamme vielä joskus.
 

                           Rina: Olen vapaa .... ♪
 

                             Evelyn: EI !! HÄN EI VOINUT PELASTUA !
 

                     Evelyn: KIROTTU LYN , NYT MINÄ . AAARGHHH !!!!'
 

                        Evelyn : TÄMÄ EI JÄÄ TÄHÄN, ROSALIE REGINA KONICA !!


                                                         THE END  ( ? )

                                 __________________________________________________

                 Siinä se sitte oli, Rinan tarina. Itse olen ainakin tyytyväinen lopputulokseen, entä te ?
                        Prinsessan seuraava osa tulle joko perjantaina tai sunnuntaina ~
                            Menen järvenpään miittiin lauantaina, siitä tulee sitten postaus (:
                                   & Uusi jännäritarina alkaa pian - nimeltään Rain ~
                               Lizzien obbari tilataan maanantaina tai sunnuntaina :D

3 kommenttia:

  1. Kiva tarina, Anteeksi etten ole kommentoinut. Mulla on ollut kiireitä enkä oo päässyt koneelle. Nyyh!

    VastaaPoista

Kommentit tekevät iloisiksi! c: <3